Vuch Magazín |    +420 604 474 451 (PO-PÁ 08:00-16:00)

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

1) Můžu si zásilku vyzvednout osobně?

Samozřejmě! Těšíme se na Tebe.

Adresa pro vyzvednutí: 

Čáslavská 46, Chrudim IV, 537 01, Czech Republic

NEBO

Národní 38, Praha 1, 110 00, Czech Republic

 

2) Chci zboží vrátit. Jak?

Zboží můžeš vrátit osobně na jedné z našich poboček nebo jej zašli zpět na naši adresu. Formulář pro reklamaci zboží nalezneš zde https://www.vuch.cz/Stranky/Vraceni-a-reklamace.

 

3) Co když si objednám něco, co mi nebude vyhovovat?

Žádný strach. Máš 30 dní na vrácení nepoškozeného a nepoužitého zboží bez udání důvodu. Zboží můžeš vrátit zpět na jedné z našich poboček, nebo ho můžeš zaslat na naši adresu. Formulář pro odstoupení od smlouvy nalezneš zde https://www.vuch.cz/Stranky/Vraceni-a-reklamace

 

4) Co když se mi zboží poškodí?

Pokud se tak stane, zboží můžeš osobně reklamovat na jedné z našich prodejen, nebo nám ho můžeš zaslat zpět na naši adresu v rámci reklamace. Formulář pro reklamaci zboží nalezneš zde https://www.vuch.cz/Stranky/Vraceni-a-reklamace.

 

5) Jak mohu balíček zaplatit?

Převodem - zboží zasíláme po uhrazení částky.

Platba online - zboží zasíláme následující pracovní den.

Dobírkou - zboží zasíláme následující pracovní den.

              

6) Kdy mi přijdou peníze za vrácené zboží?

Snažíme se zpracovat v co nejkratším termínu od přijetí balíčku k nám. Od odeslání platby je částka přičtena na Tvůj účet nejdéle do tří pracovních dní.

 

7) Kam zaslat zboží v případě reklamace/výměny/vrácení?

Zašli nám jej zpět na naši adresu:

Vuch s.r.o.

Čáslavská 46

Chrudim, 537 01

Czech Republic

 

8) Mohu si zboží zakoupit přímo na prodejně?

Rádi Tě uvidíme a ihned si kousek můžeš odnést.

Zakoupit zboží můžeš i bez objednávky.

V Chrudimi máme otevřeno ve všední dny od 8 - 15 hod, v Praze ve všední dny od 10 - 20 hod.

  

9) Jak na prodejně mohu platit?

Platit můžeš jak hotově, tak platební kartou.

 

10) Je možné vrátit jeden kus z objednávky?

Může se stát, že si koupi rozmyslíš, nebo se Ti daný kousek nebude líbit.

Takže samozřejmě ano.

Formulář pro vrácení jednotlivých produktů nalezneš zde https://www.vuch.cz/Stranky/Vraceni-a-reklamace jedná se o stejný formulář, jako je pro odstoupení od kupní smlouvy do 30 dnů.

11) Za jak dlouho bude moje reklamace vyřízena?

Na vyřízení reklamace máme 30 dní, ale snažíme se o vyřízení v co nejkratším možném termínu. Obvykle do týdne od doručení reklamace k nám na sklad. O vyřízení Tě budeme informovat e-mailem. 

 

12) Je možné si balíček pojistit?

Ano, s naším pojištěním balíčku Vuch se nemusíš obávat zdlouhavého řešení ztráty balíku nebo jeho poškození! Ztratí-li se celá Tvá zásilka, s přepravcem záležitost vyřešíme sami. Je-li objednané zboží poškozené, obratem zasíláme štítek pro zpětný balík, případně kurýra přímo na Tvoji adresu. 

V obou případech Ti ihned po zkontaktovaní naší zákaznické podpory odešleme nový, bezvadný kus a ty se už nemusíš o nic dalšího starat (pouze tehdy, nebude-li zboží již dostupné, spojíme se s Tebou osobně a společně situaci vyřešíme).